joi, 24 aprilie 2008

Yestarday was a good day for science

Ploaia inseamna belsug. Cam de asta am avut eu parte ieri. A fost o zi excelenta pentru proiectul meu. M-am trezit de dimineata, hotarat sa rezolv problemele pe care deja le stiti. Si se pare ca am avut noroc.




Dupa vreo 3 ore de umblat prin oras ( fara umbrela din pacate :( ) am gasit toate componentele necesare pentru controllerul ethernet si, bucuria cea mare, am gasit cablu de date serial :D. Asta dupa ce am intrebat de cel putin 20 de ori " Aveti cabluri de date seriale ? " si am primit drept raspuns un sec "NU". Ca sa aduc si putina melodrama acestui proiect, intamplarea a facut sa gasesc cablul fix la ultimul magazin, unul la care m-as fi asteptat mai putin. Si culmea culmilor, singurul cablu serial pe care il aveau era pentru telefoane Siemens, iar eu tocmai primisem un Siemens C65 de la varul meu cu o zi inainte. Acum spuneti si voi, care sunt sansele sa se intample asta ?

Am conectat telefonul la calculator si am trimis niste comenzi AT si totul functioneaza ok. N-am reusit inca sa trimit un sms, doar sa citesc din memoria telefonului cateva, dar pentru asta mai e destul timp. Am incercat sa conectez mobilul si la placuta, din pacate nu a mers. Cred ca stiu si cauza, s-ar putea sa trebuiasca sa conectez pinii de CTS/RTS la masa. Incerc eu in cursul zilei de astazi.

In alta ordine de idei, alaltaieri m-am vazut cu Razvan. Si mi-a prins foarte bine. Proful e un tip super ok, stie sa-ti spuna o vorba buna si sa te incurajeze.
Moralul e ridicat, exista si pofta de lucru, am sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor.

Niciun comentariu: