miercuri, 9 aprilie 2008

Good things come to those who wait

Iată că s-a întâmplat miracolul: a ajuns pachetul si totul este in ordine. Din păcate nu am putut comanda chiar tot ce mi-am dorit (nu existau mostre şi se vindeau minim 1000 de bucăţi), mai îmi lipsesc câteva lucruri pentru proiect, dar ceea ce am primit azi e suficient pentru a mă putea apuca de treabă.

Cam aşa arată treaba:






Accelerometrele:


Senzorii de presiune:


Detectie prezenta:


Observaţi că am luat câte două din fiecare, asta pentru că nu ştiu exact cum se pretează ele la macheta mea.
It's not much, but at least it's free.Mă rog, cu excepţia transportului!(mulţumiri surorii mele si lui Nicolas). Zilele următoare, cel mai probabil mâine,voi face rost şi de restul pieselor pentru puzzle :D

Keep you posted!

Niciun comentariu: