luni, 14 aprilie 2008

Probleme,probleme

Azi a fost o zi nefasta. Dupa o noapte de sambata in care cu greu am adormit din cauza grijilor (evident generate de proiect) si a panicii instalate ( nu puteam adormi si pe la 2 noaptea m-am trezit sa citesc despre interfatarea telefonului mobil :P) ziua de astazi a fost una in care totul a mers prost.

De dimineata am fost sa mai cumpar niste lucruri de la Maica Domnului. Evident ca nu am gasit tot ce imi trebuie. Am luat si un prieten cu mine ( pe Mihai, mersi ca ai venit cu mine), asta pentru ca aveam nevoie de datele unei firme, cei de la Comtel nu mai vand persoanleor fizice neautorizate. Cred ca am sa vorbesc cu Razvan, poate ne imprumuta si noua laboratorul de PM placuta gata facuta. E foarte dificil sa o fac eu, nu si imposibil.

Apoi, am luat o placa veche de retea si am luat cateva piese de pe ea ( oscilatorul de 25 Mhz, mufa RJ-45, niste leduri). Pana aici toate bune si frumoase. Nu stiu daca v-am zis, dar tot sambata am fost sa cumpar un cablu serial pentru ca sa pot conecta placuta pe portul serial. Evident ca nu a mers ( ori am luat eu cablul gresit, ori era aiurea facut... in fine 20 de lei aruncati la cos). Apoi da-i si chinuie-te sa faci un alt cablu. Mi-a luat cam 3 ore, nu am avut nici ce trebuie si evident ca nu a mers. Buuun zic eu, rezolv eu maine sa incerc altceva.

Iau telefonul. Placuta veche merge fara probleme ( deocamdata) si am si cablu bun pentru ea ( la asta noua imi trebuie un cablu mama-mama serial). Distanta dintre pini era atat de mica incat am reusit sa-i rup. :( Dezastru total am zis eu... ei bine nu chiar... totul e remediabil.

Am mai citit ceva despre programarea microcontrolerului, am mai facut niste teste cu placuta sa-mi mai amintesc niste lucrui.

Starea mea de spirit este una foarte proasta. Maine trebuie sa rezolv cu cablul asta de date si sa conectez obligatoriu mobilul. Vreau sa reusesc sa trimit barem un SMS.
Apoi am sa pun si senzorii in casuta. Deja a trecut foarte mult timp si am ramas mult in urma.

Niciun comentariu: