sâmbătă, 26 aprilie 2008

Lucrurile se misca...

Aseara m-am apucat de lipit la controllerul ethernet. Nu e inca gata, in general imi place sa lucrez noaptea atunci cand e vorba de lipituri. Am reusit sa trimit mesaje si din HyperTerminal in format PDU. E chiar foarte foarte simplu. Pentru conversie PDU->text am folosit acest site.


Eu am cartela de orange, la SMSC am folosit numarul +40744946000. Din pacate, comunicatia dintre placuta si telefon nu prea merge. Nu imi dau seama inca de ce ? Am vorbit cu Dan (Tudose, mersi frumos ;) ). El mi-a spus ca nu e de la pinii de CTS/RTS, pentru ca la data flow control e selectata optiunea None. Si totusi, atunci cand simulez cu placuta si HyperTerminal, totul pare sa mearga ( se trimit comenzile, se primeste si rapsuns si se afiseaza pe LCD), dar placuta cu telefonul nu merge. Ii dau eu de cap astazi.

In alta ordine de idei, va urez tuturor Sarbatori fericite! si sa aveti parte de un Paste cat mai frumos.

Niciun comentariu: