luni, 7 aprilie 2008

State of the art

Al doilea meu post pe ziua de azi :) Se pare că aerul de munte mi-a prins bine şi mi-a revenit cheful de muncă. Pe lângă cele 100 de lucruri pe care le mai am de făcut până la următorul meeting cu Razvan (exact peste o săptămână)trebuie să scriu şi câteva pagini despre proiecte similare bazate pe senzor networks. Observaţi ceva ciudat la aceste rânduri? Ei bine, aţi ghicit, sunt scrise cu diacritice. Asta pentru că întreaga lucrare de diploma trebuie scrisă cu diacritice. Lucrul ăsta e deosebit de enervant pentru mine, care nu am folosit aproape deloc diacriticele până în clipa de faţă.Viteza de tastat a scăzut drastic (şi fac si o groază de greşeli), în clipa de faţă cred că şi o tanti secretară care tastează doar cu două degete mă depaşeşte lejer. În fine, să depăşim acest aspect.

O alta chestie care m-a preocupat astăzi e problema back-upului. Ţineţi minte trei cuvinte: "back-up, back-up, back-up". Nimic nu este mai neplăcut decât să-ţi pierzi munca (chiar şi dacă este vorba de cea depusa in câteva minute). Dacă aveţi posibilitatea financiara, vă recomand călduros un serviciu de online storage. Dacă nu, procedaţi ca şi mine, încercaţi ceva free (dar la care nu puteţi emite vreo pretenţie), salvaţi-vă munca şi pe laptop eventual sau pe un mediu optic.Poate par un pic paranoic, dar mai bine să nu aveţi vreo problemă nedorită de genul ăsta.

Pe masură ce voi găsi site-uri ce mi se par interesante voi updata acest post, poate le veţi găsi si voi utile.

Update :
http://www.home-automation.org/Example_Homes_and_Ideas/
http://www.intelligenthomeautomation.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Home_automation

Niciun comentariu: