miercuri, 9 aprilie 2008

Probleme, probleme

Iată că s-a făcut miercuri şi senzorii nu au ajuns încă. Oarecum impacientat de această întârziere nefirească, am vorbit cu sora mea si am aflat codul pachetului. Am intrat pe site-ul serviciului de livrare rapidă şi surpriză:
"Difficulté rencontrée Lieu:Bukarest - RO (depot 1726)
Statut de l'envoi:Envoi en instance agence"

Eu nu cunosc limba franceză, dar presupun că băieţii de la vamă l-au oprit pentru verificări, cine ştie ce cred ei că se află înăuntru, sper doar să nu distrugă ceva, unele dintre componente sunt sensibile.

Cu un ochi pe geam (nu mai merge soneria) şi cu degetele pe tastatură, vă ţin la curent ;)

Update: Se pare că a venit şi poşta, din păcate doar scrisori de la Fisc, ceva cu impozitul pe venit. Nicio înştiinţare despre vreun colet :(

Update 2: Vorbeşti de lup si lupul aproape că e la uşă.
"Envoi en cours de livraison Lieu:Bukarest - RO (depot 1726)" Şi e trecută ora 11:12,ora Franţei, deci 12:12 ora noastră. Acum stau cu ochii cât cepele la geam, sper doar că nu a venit cineva în ora pe care tocmai am dormit-o (heavy night last night, sort of) şi să se întâmple totul conform lui nenea Murphy despre care mi-a tot menţionat cineva în ultima vreme.
Tocmai când scriam rândurile de sus am văzut un tip punând ceva in cutia poştală. Am sărit ca ars, din păcate e vorba doar de livrare de pizza la domiciliu :)
Iată şi o poză cu targetul meu:

Un comentariu:

Anonim spunea...

Livrare pizza la domiciliu in Bucuresti. Gambinos pizza va astepta sa fiti serviti inclusiv noaptea. Servire la domiciliu pizza non stop.
Livrare non stop pizza la domiciliu in Bucuresti