luni, 21 aprilie 2008

Fara jumatati de masura in binar



Zilele astea au fost oarecum edificatoare pentru mine. Enervat la culme de faptul ca telefonul se incapataneaza sa nu functioneze, am decis sa rezolv definitv acest aspect.

Din pacate nu dispun de un osciloscop,care mi-ar fi raspuns la o serie de intrebari, cum ar fi: se transmit date pe pinul Tx? ajunge comanda pana la telefon? trimite acesta vreun raspuns? Si cum in viata trebuie sa te descurci cu ce ai, am conectat displayul LCD pe care il aveam de la un coleg (apropo, daca mai aveti componente ramase de la proiectul de PM, le primesc cu placere :D)la placuta.

Pe display am vrut sa afisez eventualul raspuns trimis de telefon la o comanda AT de test ( eu am trimis "AT+CMGS=?"). In 99% dintre cazuri nu s-a intamplat absolut nimic, dar, spre bucuria mea, la un moment dat a aparut pe display "AT? AT? AT? AT?"
sau ceva de genul acesta. Telefonul face echo la orice comanda trimisa (se poate dezactiva treaba asta trimitand comanda "ATEO").

Buuun, deci ar trebui sa mearga. Problema sta asadar asa cum am si banuit la partea de conectica.Am sa ma mai chinui putin, iar in cazul in care tot nu reusesc voi incerca cu un alt telefon, unul care sa aiba si un cablu de date serial.

P.S. Stiu ca in poza cu lcd-ul apare ciudat litera "g", nu-mi dau seama de ce se intampla asta.

2 comentarii:

Cosmin Miron spunea...

Bravo Dane!
Merge bine lucrul... sporuri..

Anonim spunea...

Mersi Cosmin ! Din pacate nu merge chiar asa grozav :(