marți, 20 mai 2008

Vesti ... (de pe front)

A trecut ceva timp si nu am mai postat nimic concret despre proiect. Si asta nu pentru ca nu am mai lucrat, ci pentru ca nu am mai avut timp si de blog din pacate :( Am terminat controllerul ethernet. Acesta arata cam asa:





Nu arata prea rau, stiu, dar din pacate nu merge. Nu mi-am dat seama inca de ce. Pot fi o groaza de cauze. Am sa trec pe la facultate la Dan (Tudose) sa vedem ce ar putea avea.

O veste buna este ca am reusit sa conectez telefonul la placuta. Tineti minte cand spuneam ca mi-am dat seama ce are, si cum ca ar trebui alimentata logica din cablu? Ei bine, se pare ca singura logica ce trebuia alimentata era cea din capul meu. Dupa ce am reluat problema la rece ( nu m-am mai ocupat de telefon cam 10 zile) mi-am dat seama de ce nu mergea in cateva minute.



Si inca o veste, vineri voi participa cu proiectul la sesiunea de comunicari. Voi merge cu varianta alfa ( beta e inca departe). Aspectul pozitiv este ca trebuie sa scriu o documentatie de vreo 20 de pagini, care imi va fi folositoare si la licenta.

Niciun comentariu: