joi, 22 mai 2008

Sesiune comunicari

Astazi incepand de la ora 8:30 are loc in sala EF001 o sesiune de comunicari. Eu ma aflu acum in sala, alaturi de comisia de evaluare ( formata din domnii profesori I.Bucur, F.Iacob si C. Popescu si doamna profesor N. Popescu). Am sa va prezint "live" ceea ce se intampla pe aici, ce proiecte interesante se prezinta si am sa incerc sa incarc si niste poze.


Iata ca deja se prezinta un proiect foarte interesant si similar cu al meu (asemanarea e frapanta - tot enc28j60 si tot microcontroller din familia Atmega) al lui Stefan Dragan.



A urmat un proiect al unor tipi din anul 4 ce permite programarea placutelor de la laboratorul de CN de la distanta, un fel de laborator remote.



Inca un proiect despre interfatarea grafica a bdd-urilor ( diagrame de decizie binara... remember TSC?).Proiectul a fost chiar interesant, permite intelegera mai usoara a bdd-urilor.


Inca un proiect despre algoritmi CORDIC. Nu stiu exact ce sunt acestia... urmeaza sa aflu in minutele urmatoare.



Gata! S-a terminat! Mult mai putine proiecte decat m-am asteptat. Au fost lucruri destul de interesante.

Niciun comentariu: