marți, 6 mai 2008

Senzori (2)

Am revenit cu noutati! Am terminat cu senzorul de presiune. Prima data nu gasisem un furtun prea bun, luasem cablul de la un mouse mai vechi. Asa ca am cumparat de la farmacie o perfuzie, care are un furtunas tocmai bun (transparent si mult mai flexibil) si device-ul acela pentru gatuire (nu stiu exact cum ii zice).

Am conectat senzorul la placuta, totul functioneaza bine. La intializare se pastreaza valoarea considerata normala a presiunii, iar apoi cand apare o gatuire a "tevii" acest lucru este semnalizat printr-un mesaj pe LCD.





Am rezolvat si problema cu accelerometrele. Nu am sa le folosesc pe cele primite acum de la freescale, ci le voi folosi pe cele de la proiectul meu anterior (manusa mouse), asta datorita dimensiunii reduse si dificultatii de a realiza niste lipituri decente. Accelerometrele le voi folosi pentru a detecta miscarile seismice.

Keep you posted si somn usor !

3 comentarii:

Anonim spunea...

vezi ca ai probleme cu teava de gaze... :)
hai ca o sa citesc de la inceput, ca pare interesant

Dan spunea...

Da stiu, suna cam aiurea "probleme cu teava de gaze", prima data pusesem "probleme cu gazele", care evident suna si mai aiurea :))

Diaconu Dragos spunea...

taticu dan , un proiect super , tot respctu' pentru munca depusa de tine !!