joi, 8 mai 2008

Senzori (3)

A mai trecut putin timp si am mai lucrat si eu cate ceva.In primul rand, am facut alimentare separata pentru senzori, asta pentru ca au nevoie de ceva curent pentru a functiona corect.


Apoi am conectat si accelerometrele pentru a detecta un eventual cutremur. Cele doua aceelerometre sunt prinse pe un sistem ortogonal. Stiu ca o falie se poate deplasa pe toate cele 3 axe la un cutremur ( mie imi lipseste una), dar acesta este doar un proiect studentesc, nu se preteaza la situatii reale.






Cele patru numere reprezinta: valoarea de pe axa x curenta, valoarea initiala de pe axa x, valoarea de pe axa z curenta si valoarea de pe axa z initiala.

Apoi, am conectat si fotodiodele. Totul functioneaza ok !:D





Din pacate si niste vesti proaste. Am incercat sa conectez si senzorul de temperatura LM35. Cum datasheetul a fost cam neclar ( sau mai degraba eu neatent), am inversat niste polaritati si am reusit sa-l stric :(. Trebuie sa ma duc sa cumpar altul, inca un drum pana pe strada Maica Domnului.


Maine urmeaza sa vad cum functioneaza si senzorul de proximitate si sa incerc sa termin de lipit controllerul ethernet. Keep you posted!

6 comentarii:

Diaconu Dragos spunea...

fortza taticu Dan !!! :)

Adi spunea...

Meseriash, Dane!

Dan spunea...

Mersi baieti!

Anonim spunea...

Sal. Lucrez si eu cu spot la proiectul meu de licenta, care seamana hardware cu al tau. Ma interesa dc ai cablu de date pt ericson R320s si dc poti vinde niste senzori...
e-mail:al_x_gan@yahoo.com

Dan spunea...

Salut. Din pacate nu am :( Dar ericssonurile lucreaza cu logica de 5 V. Teoretic nu ai nevoie de cablu de date. Conectezi direct pinii de Tx/Rx ai microcontrollerului la pinii telefonului. Cauta pe net "R320s pinout". Snezori de vanzare nu am

Anonim spunea...

sal.. ma poti ajuta si pe mn cu un argument la proiect de atestst..cu titlu Senzori pentru curent electric...daca ma poti ajuta tr email pe ..life2005go@yahoo.com..ms..