luni, 5 mai 2008

Senzori

Ok, a venit vremea senzorilor. Am lasat-o putin mai usor cu trimisul de SMS-uri, problema fiind intr-o oarecare masura rezolvata. In episodul de astazi: senzorii de presiune.

Am comandat de la freescale doua tipuri de senzori de presiune: MPXV4006DP si MPX2010DP. Diferentele dintre ele ? Tensiunea de intrare, diametrul furtunului si diametrul senzorului in sine. Eu am ales sa lucrez cu MPXV4006DP datorita tensiunii de lucru de 5V ( celalat lucra cu 10 V, ar fi insemnat o complicatie suplimentara deoarece intreaga placuta lucreaza la 5V, controllerul ethernet la 3.3V, ar fi fost prea multe voltaje, in fine). Datasheetul pentru senzor il gasiti aici.



Senzorul va detecta problemele aparute la conducta de gaze (da, furtunul acela este conducta de gaze a casutei). In momentul cand se detecteaza o schimbare de presiune, se va semnaliza acest lucru.


Urmeaza sa conectez efecitv senzorul la placuta, sa setez convertorul A/D si sa semnalizez o eventuala problema afisand ceva pe LCD (sau aprinzand un led).

Deoarece am o pana de inspiratie in ceea ce priveste scrisul, am sa revin cu un post mai detaliat mai tarziu. Keep you posted!

Niciun comentariu: