marți, 17 iunie 2008

Inginer




Gata cinci ani de facultate! M-a facut tara inginer :)) Glumesc. Astazi am avut prezentarea. A decurs totul ok, comisia de examinare a fost formata din unii dintre cei mai buni profesori de la noi din facultate.



Ce sfaturi pot sa va dau:
- in prezentare sa vorbiti mai mult despre ceea ce ati facut voi, nu sa prezentati aspecte teoretice;
- fiti relaxati, nu va mananca nimeni;
- nu va intindeti prea mult ca durata;
- beti o bere cu colegii dupa;

Cred ca acesta este ultimul meu post pe blog, sper ca v-a facut placere sa-l urmariti, poate am sa postez si o poza cu diploma de inginer, atunci cand o voi obtine.
Ca si incheiere, atunci cand va alegeti un proiect de diploma, alegeti-va ceva sa va placa,un profesor cu care sa va intelegeti cat mai bine si puneti pasiune, sa nu faceti ceva pentru ca trebuie facut.

Multumesc Razvan !

18 comentarii:

Anonim spunea...

bravo danutzule, felicitari. inca un pic si scapam toti. mergem la un rugby sa sarbatorim dur, sa vada lumea ca inginerii nu sunt moi.

Dan spunea...

asa e.. il luam si pe dl inginer popic si inginerim un rugby :D

Anonim spunea...

ce nota ai luat?

Dan spunea...

o nota cu doua cifre :P

Anonim spunea...

salut, fac si eu un proiect cu un enc28j60, daca ai putea sa imi trimiti un mail pe deian4fun@yahoo.com am mail`ul tau sa te intreb ceva, merci;)

Anonim spunea...

salut, fac si eu un proiect cu un enc28j60, daca ai putea sa imi trimiti un mail pe deian4fun@yahoo.com am mail`ul tau sa te intreb ceva, merci;)

Anonim spunea...

yo..
tare proiectu' ..
ceva asemanator trebe sa fac si eu pt licenta.
se poate sa-ti cer niste sfaturi?
adresa mail e bluetenshi_d@yaho.com

Anonim spunea...

tot eu era *yahoo
graba asta :)

Dan spunea...

In limita timpului disponibil pe care il mai am zilele astea, va pot raspunde la ce intrebari aveti.

Anonim spunea...

bv, foarte frumoasa lucrare. Si eu trebuie sa fac exact asa ceva. Insa sunt cam incepator in uC.
Imi poti trimite adresa ta de mail, pentru ati putea cere cetava sfaturi daca se poate ms.
balint17yahoo.com

Dan spunea...

Nu stiu cat timp am la dispozitie pentru a raspunde la intrebari. Din pacate dupa ce-ti iei diploma de inginer, te apuci si de muncit... Puteti sa postati aici intrebari, si am sa va raspund, dar nu promit

Balint spunea...

Am ajuns si eu la porblema cu telefonul, am un siemens mc60, totul functioneaza perfect pe pc dar la microcontroller nimic, acest cablu trebuie si el alimentata cumva dupa cum vad. Tu cum ai rezolvat problema?

Dan spunea...

Depinde de ce cablu de date folosesti. Incearca sa inversezi liniile de Rx si Tx intre ele atunci cand conectezi telefonul la uC. Poate asa iti va merge ;). Bafta

balint spunea...

Am reusit intre timp, cablul trebuia alimnetat prin DTE. Mrerge sa fac un apel, insa nu resusecs inca sa trmit un sms. Telefonul pe care il folosesc este un siemens Mc60 si accepta trmiterea de sms doar in format pdu.
Vad ca tie iti mergea comunicarea din Hyperterminal, la mine nu merge:(, dar merge de pe un program alternativ tip terminal. Nu imi dau seama de ce nu vrea din Hyperterminal.

balint spunea...

Am reusit in cele din urma, insa nu stiu inca, cum sa trmit comenzi prin sms. Tu ce comanda At ai folosit? ms

Dan spunea...

La ce te referi cand spui " comenzi prin sms " ?

Nu ai reusit sa trimiti sms-uri... sau vrei sa trimiti o comanda folosind un sms ?

balint spunea...

SMS am reusit sa trimit, insa nu resusesc sa receptionez unul.Nu ai putea sa imi trimiti te rog codul de receptionare sms pe balint17@yahoo.com, sau macar explica un pic daca ai rabdare cum ai facut functia de recptie sms pt microcontroller. ms mult

Eugen spunea...

Salut! Lucrez si eu la un proiect de licenta si incerc sa trimit SMS-uri cu ajutorul comenzilor AT de pe PC. Te-as ruga sa ma ajuti(nu pe gratis, evident) cu setul de comenzi pe care l-ai folosit tu, sau cu documentatie, sau cu realizarea hardware(ma refer in primul rand la modelul de telefon potrivit). Daca ai putea sa imi raspunzi cat mai repede ti-as fi f recunoscator. Merci eugenfilipbv@yahoo.com