luni, 31 martie 2008

Macheta

Fiind un proiect ce se respecta ( eu cel putin asa sper ca va iesi :P ) nu puteam sa nu fac si o macheta. Daca aveti vreun prieten pe la arhitectura, tineti-l aproape, se poate dovedi util :P. ( multumiri lui Mihai)

Macheta este facuta din carton mousse (doua placi cartonate umplute cu o spuma, cam asta ar fi descrierea inginereasca). Am ales acest material si datorita faptului ca este mai ieftin si cred ca e si arhisuficient pentru ceea ce-mi trebuie mie. Sper totusi sa reziste structura atunci cand voi atasa toti senzorii si celalate lucrui.
Sfat: nu mergeti cu un "arhitecturist" la Hanul cu tei ! Prietenul meu imi tot spunea sa facem macheta din lemn de balsa, sau sa luam plastic si sa-l taiem cu laser-ul si alte chestii SF si costisitoare. Cea mai buna alegere: K.I.S.S ( keep it simple stupid, vorba englezului). Totul a costat cam 30 de lei. Am mai cumparat si niste copacei, si mai trebuie pus si tapetul ( din ratiuni strict legate de imagine/marketing :D), dar toate astea dupa ce voi monta senzorii.

Iata cam cum arata si faimoasa macheta:



Niciun comentariu: